Pages

Monday, June 9, 2008

RUN FOR FUN





Mula2 aku x nak register dia orang masuk acara nie, tapi udah semua masam muka, aku pun daftarlah dema adik beradik 4 org tu. Pukul 5.30 pagi 30 Mac 2008, semua dah siap bangun terus solat subuh. Tepat jam 6.05 pagi subuh aku speed kereta terus ke Stadium Shah ALam. Sampai sana lebih kurang jam 6.30 pagi, punyalah ramai umat manusia pagi2 subuh cam nie kata sana. Jenuh melilau cari parking akhirnya dpt gak,

Sebelum larian bermula ada taklimat sikit, nasib anak2 aku dpt line nombor 3 dibelakang, satu lina adalah dlm lebih kurang 1000 kanak2. Jenuh aku bagi taklimat kat dia org sbb takut hilang dlm ramai2 org nanti. Aku pesan berlari biar bersama2 , kalu jatuh lari ke tepi. Akhirnya aku au tenggelam dek arus kanak2 berlari.

Bila dah habis Larian tu, jenuhlah nak cari dia org, nak masuk ke dlm staf x bagi takut culik anak dia kata, Melilau cari, nasib anak2 aku pandai dia org lepak kat tempa yg x ramai org. Jumpa2 je terus si angah menangis tunjuk kaki dia berdarah, kena tolak, jenuh aku cari PBSM akhirnya dpt gak ubat luka anak aku, lepas tu aku dah nak balik dia org ajak lak tenguk konsert, layan gak kesian dia org penat berlari

No comments: